MI-GSO | PCUBED is Happy Candidates World 2020

We are so proud to announce that MI-GSO | PCUBED is now awarded Happy Candidates World 2020  for the very first time by ChooseMyCompany / HappyIndex®. ChooseMyCompany / HappyIndex® / Candidates accreditation recognizes and rewards excellence in the overall candidate experience. Based entirely on the feedback from interviewed candidates, the ChooseMyCompany / HappyIndex® / Candidates label is 100% open, 100% digital, and 100% authentic.

You want to know more about our candidate reviews?  Discover our ChooseMyCompany page.

After 3 years of Happy Candidates France certification and 2 years for Happy Candidates Spain, we are proud to win the Happy Candidates World 2020 award, who results from a collective effort.

Congratulations to our global team who are making our candidate journey one of the bests in class of its category, all over the world!

The ChooseMyCompany / HappyIndex® / Candidates certification is reserved for the Top 10% of the companies evaluated in the program.

This label is based on the Happyindex® and evaluates organizations according to the following principles:

Reputation

Process

People

Reviews from all candidates, recruited or not

Have you seen our latest job positions? Discover your next job opportunities

Enviar mi solicitud
¿Listo para unirte a nuestro equipo?

Los mejores trabajos también se desarrollan en grandes entornos: el equipo, su cultura y energía.
Cuéntenos más sobre ti: quién eres, tu proyecto y tus ambiciones,
y descubriremos cuál es tu siguiente paso juntos

País (es) en los que me gustaría trabajar*:
    Informaciones personales:
    OR Compartir mi perfil de LinkedIn

De conformidad con el Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), los datos ingresados se procesan para la gestión del reclutamiento y su mejora. Para obtener más información, visite nuestra política de privacidad.

*necesario
    ¡Gracias por su solicitud !